Izobraževanje iz supervizije

Information in English

Kaj je supervizija?

Supervizija je intervencija, ki jo izvaja bolj izkušen član stroke manj izkušenemu kolegu ali kolegom, ki so (ampak ne vedno) člani iste stroke. Ima več namenov hkrati: izboljšanje strokovnega delovanja manj izkušene osebe, spremljanje kakovosti strokovnih storitev ter služi kot vratar za določeno stroko, v katero hoče supervizant vstopiti (Bernard in Goodyear, 2013).

Potek izobraževanja

Izobraževanje je osnovano na integrativnem relacijskem pristopu k superviziji (Gilbert in Evans, 2008; Erskine, 2015; Žvelc, 2017), v čuječnost in sočutje usmerjeni integrativni superviziji (Žvelc in Žvelc, 2024) ter na sodobni teoriji in raziskavah supervizije (Watkins, 2020, 2024). Temelji na izobraževanjih iz supervizije, ki sta jih vodila Joanna Hewitt Evans in dr. Ken Evans. Program izobraževanja je transteoretičen in je namenjen psihoterapevtom različnih psihoterapevtskih pristopov.

Izobraževanje je sestavljeno iz dveh petdnevnih delavnic:
1. delavnica: 12. – 16. november 2025
2. delavnica: 21. – 25. januar 2026
Obe delavnici potekata od srede do nedelje, vsak dan med 9.00 in 17.00.

Obravnavane teme

  • Opredelitev in funkcije supervizije, supervizijski modeli in procesi
  • Supervizijska delovna aliansa in delo z motnjami v aliansi
  • Metode in tehnike v superviziji
  • Telesna in čustvena dimenzija v superviziji
  • Fiziološka in čustvena regulacija v superviziji
  • Na čuječnost usmerjene intervencije v supervizijskem procesu
  • Delo s sočutjem do sebe v superviziji
  • Vloga nezavednih procesov, sram in nerazkrivanje v superviziji
  • Vloga supervizije pri skrbi zase
  • Nediskriminatorna praksa, multikulturni dejavniki, ekologija in transpersonalno
  • Etika in etične dileme v superviziji

Struktura izobraževanja vključuje dvomesečni razmik med obema delavnicama. Ta čas omogoča udeležencem refleksijo teorije in literature ter pisanje mini študije primera. Vsak udeleženec pripravi tudi kratko predstavitev o izbranem aspektu supervizije, ki jo predstavi na drugi delavnici. Obe delavnici vsebujeta tako teoretične vsebine kot izkustveno delo.

Zahteve za dokončanje študija

Študija primera (vključuje analizo transkripta), 50 ur klinične supervizije s supervizanti, 30 ur supervizije supervizije.

Kandidati ob koncu izobraževanja, po izpolnitvi vseh zahtev, prejmejo diplomo iz supervizije, ki jo podeljuje Inštitut za integrativno psihoterapijo in svetovanje. Program izobraževanja iz supervizije je akreditiran s strani Evropske zveze za integrativno psihoterapijo (EAIP) (https://www.euroaip.eu/eaip-accredited-supervision-programs/) in vodi do EAIP certifikata iz supervizije (za psihoterapevte, ki imajo ECIP certifikat). Izobraževanje tudi omogoča pridobitev ur supervizije supervizije v okviru Mednarodne zveze za integrativno psihoterapijo (IIPA) in Evropske zveze za transakcijsko analizo (EATA).

Izobraževanje je namenjeno kvalificiranim psihoterapevtom različnih psihoterapevtskih smeri, ki želite postati supervizorji in imate načeloma za seboj vsaj tri leta psihoterapevtske prakse po pridobitvi certifikata iz psihoterapije.

V primeru, da se bodo na izobraževanje prijavili tudi kandidati iz tujine, bo izobraževanje potekalo v angleškem jeziku, če ne, pa v slovenskem z izjemo pri predavanjih prof. Watkinsa.

Učitelji izobraževanja

Doc. dr. Maša Žvelc, univ. dipl. psih., doktorica psihologije, integrativna psihoterapevtka (EAIP, IIPA), mednarodna učiteljica in supervizorka (IIPA, EAIP, EUROCPS). Je direktorica in soustanoviteljica Inštituta IPSA, kjer vodi izobraževanja iz integrativne psihoterapije in supervizije. Predava tudi na Univerzi na Primorskem, FAMNIT, Oddelek za psihologijo. Doktorirala je iz raziskovanja procesov supervizije.

Prof. dr. Gregor Žvelc, spec. klin. psih. je soustanovitelj Inštituta za integrativno psihoterapijo in svetovanje. Je mednarodni učitelj in supervizor integrativne psihoterapije (IIPA) ter učitelj in supervizor transakcijske analize s statusom TSTA. Zaposlen je kot redni profesor za klinično psihologijo na Oddelku za psihologijo (Filozofska fakulteta v Ljubljani).

Maša Žvelc in Gregor Žvelc sta avtorja dveh knjig, ki jih je izdala mednarodna založba Routledge:
Mindfulness and Compassion in Integrative Supervision (2024)
Integrative Psychotherapy: A Mindfulness- and Compassion-Oriented Approach (2021)

Prof. dr. Edward C. Watkins je profesor psihologije na Univerzi Severni Teksas. Je certificiran integrativni psihoterapevt, supervizor in trener (pri EAIP). Je eden vodilnih mednarodnih avtorjev in strokovnjakov na področju supervizije. Navajamo nekaj njegovih del:

Handbook of Psychotherapy Supervision (1997)
The Wiley International Handbook of Clinical Supervision (2014; z Derek Milne)
Competency-Based Training for Clinical Supervisors (2023; z Loredana Viscu and Ioana Eva Cădariu)

Kje

Izobraževanje bo potekalo na Inštitutu IPSA, Stegne 7, 1000 Ljubljana.
Določeni odseki izobraževanja bodo izvedeni na daljavo.

Cena izobraževanja

Cena izobraževanja je 1.800 EUR + 22% DDV (skupaj 2.196 EUR).

Prijave in informacije

Prijave na izobraževanje sprejemamo do 30. septembra 2025.
Prijave pošljite na elektronski naslov: prijave@ipsa.si
Pri tem navedite vaše osnovne podatke: ime in priimek, naslov, telefon, e-pošta, izobrazba in strokovne izkušnje ter motivacija za izobraževanje.

Po prejeti prijavi vam bomo poslali nadaljnje informacije v zvezi s postopkom vpisa.

Izobraževanje iz supervizije – PDF z informacijami

Vodja izobraževanja:

doc. dr. Maša Žvelc, univ. dipl. psih.

doc. dr. Maša Žvelc, univ. dipl. psih.

Direktorica izobraževanja

Doc. dr. Maša Žvelc, univ. dipl. psih., znanstveni magisterij s področja klinične psihologije, integrativna psihoterapevtka […]

Pomembne informacije

  • Diploma iz supervizije (Inštitut IPSA)

1. delavnica: 12. – 16. november 2025
2. delavnica: 21. – 25. januar 2026